mandag den 20. april 2015

Vinder 4 og et Konfirmationskort mere.


Her er det andet af de 3 kort jeg lavede i klubben torsdag - og jeg er ikke sikker på jeg vil vise Jer det tredie - haha... Det er mere specielt end kønt ihvertfald ;)


Til dette kort har jeg brugt papir fra en Studio Light blok.


Onsdag aften til korthygge i Hobbygaarden blev jeg fristet af en ny dies fra Cheery Lynn - den har jeg brugt til at stanse navn og dato ud med.


og jeg har også brugt den i 2 størrelser bag blomsterne (liftet fra et kort Alice viste mig) :)
Bladene er lavet med LR0226 og LR0192 - begge fra Marianne design.
Blomsterne er fra en pakke hvor der bare står Nature look på ... ?? 


Omkring skoene har jeg lavet en ramme med Joy dies 6002/0257 - og så har jeg brugt lidt osteklud.


Spørgsmål 4 i min quiz var - Hvor gammel er min blog?
Jeg skulle bare have alderen i hele år - og svaret er 5 år.
Jeg startede bloggen d. 19. januar 2010.

Vinderen af quiz 4 får denne pakke blandede blomster og blade.

Og vinderen er

Thea Christensen.

Tillykke Thea - jeg kontakter dig når alle vindere er trukket.

God ny uge derude!
Knus.


3 kommentarer:

  1. Så Flot, Skønne Farver.
    Og Tillykke til Thea

    SvarSlet
  2. Dette var et nydelig konfirmasjonskort! Det i forrige innlegg også. Feminine og nydelige begge to!
    klem Unni

    SvarSlet