søndag den 12. april 2015

Tak (for sidst) og Quiz #7


Hos Kort o Mania er der en udfordring "Anything goes" og dette kort bliver mit bidrag til den udfordring.
Det er "liftet" efter et kort i et Joy craft hæfte - jeg så for længe siden.


Papiret er fra en Joy 6" x 12" blok.


Bestikket er lavet med en Joy dies. Da jeg i sin tid købte den var den tænkt til når jeg laver LO - men den kan jo også bruges til kort.
Bag bestikket er der en farvet kageserviet og en lækker doily skåret med en anden skøn Joy dies.


Jeg har parret et par blonder og tilføjet lidt organza...


Og her er lidt osteklud og blomster fra WO.


Tak er et Orion stempel og det er punchet ud med Stampin Up punch.


Og så over til spørgsmål 7 i quizzen. Reglerne finder i HER og link til de tidligere spørgsmål finder I HER

Hvor er jeg så heldig at arbejde?

Den mest ønskede gevinst har været blomster - så det er dagens præmie.

God Søndag.
Knus.

7 kommentarer:

  1. Lækkert kort Dorthe med så fine detaljer og farver ;O))

    SvarSlet
  2. Så Lækkert et Kort og et "Fedt" Bestik

    SvarSlet
  3. Igen et så smukt kort... s flot bestik du har på

    God søndag til dig, knuss

    SvarSlet
  4. Det er et super flot kort du igen har lavet.
    Hyggelig at møde dig i går, vi havde et par hyggelige timer, det er et meget skønt sted, nu vil jeg ikke sige hvad for et sted, jeg vil jo ikke ødelægger din quiz.
    God søndag

    SvarSlet
  5. Skønt kort! Det er rigtig fint med bestikket!
    Tak for sidst .. jeg har haft gang i stengipsen :)

    SvarSlet
  6. Nydelig kort med lekre detaljer du har laget!
    Takk for at du deltar hos KortOMania

    Siri DT

    SvarSlet