torsdag den 16. april 2015

Sidste spørgsmål og endnu en vinder :)


Og i slipper selvfølgelig ikke for et kort også.
Tak fordi I har leget med i min lille leg - jeg har virkelig hygget mig med det.
Der er stadig tid til at deltage i lodtrækningerne på de sidste 8 spørgsmål.
Gevinsten til spørgsmål 2 ser i her - og vinderen kan I se sidst i indlægget.


Først skal I nemlig se et kort igen igen...
Dixi Craft har lavet nye dies - og dem har jeg været så heldig at få lov at lege med, det kom der blandt andet dette kort ud af.


Papiret er også fra Dixi Craft - fra blokken "Sound of music/Brown"

Motiverne er fra denne pakke toppers - og her har jeg brugt en af de skønne nye dies.
Den passer iøvrigt ret godt sammen med Nellie Snellens ovaler. Hvis man altså, som jeg, vil have et motiv på istedet for den flotte tekst der allerede er i udstansningen.




Jeg har håndklippet motivet herunder og derefter lavede jeg en udstansning med MD0009 


den klippede jeg lidt i stykker og brugte som kanter på motivet



Og så selvfølgelig lidt blomster.


Der kommer mere "leg med Dixi" de næste dage. 
Og de nye dies kan selvfølgelig købes i Hobbygaarden inden længe ;)

Sidste spørgsmål i min quiz.

Hvor har jeg min Scrapplads?

Gevinsten i dag er noget forskelligt 6" x 6" papir og lidt blandet pynt.
Der er link til regler samt tidligere spørgsmål i indlægget under dette.

Og vinderen af spørgsmål 2 quizzen.

Spørgsmålet var: Hvilken type/genre af kort er dem jeg allerbedst kan lide at lave?
og svaret er selvfølgelig:
MARITIME.

Vinderen blev Asta Rask .

God torsdag.
Knus


4 kommentarer:

  1. Det er et Rigtigt Flot Kort. og jeg har nydt din Konkurence rigtig meget, og syntes det har været en God og Sjov Ide, så Tak for det.
    Knus

    SvarSlet
  2. Undskyld min forglemmelse, jeg skulle selvfølgelig også sige Tillykke til Asta Rask.

    SvarSlet
  3. Super flot kort og stor tillykke til vinderen:)

    SvarSlet
  4. Kjempestilig kort! Så fine dies, det var et nytt merke for meg.
    klem Unni

    SvarSlet