tirsdag den 14. april 2015

Quiz nr. 9 - og en vinder af Quiz 1


Og så også lige et babykort.

Jeg har haft besøg af Mona i dag, og hun fik lov at være Lykkens Gudinde og finde en vinder af Quiz 1. Der blev trukket lod blandt alle I der svarede rigtigt - og det rigtige svar var selvfølgelig BLOMSTER!
Gevinsten er en pakke blonder - den kan I se her:


Men vinderen afslører jeg ikke endnu - hehe...
I skal nemlig hele vejen igennem indlægget - for at få vindernavnet - og næstsidste spørgsmål i quizzen.
---
Og så til dagens kort


Til kortet her har jeg brugt papirer fra polske Lemoncraft


Blomsterne er som altid fra WO og bladene er lavet med dies fra Tattered Lace


Babyen er et Inkido stempel som jeg ikke tror man kan få mere, jeg havde store problemer med at finde mit for et par år siden da jeg forelskede mig i det - men jeg fandt det i Norge *G*
Det er skåret ud med lækker Nellie Snellen dies


Tekststemplet er fra Orion (også møgsvært at få fat i) stanset ud med mine stampin up punch.


Rammen her har jeg lavet i stengips i en Martha Stewart form fra dette sæt.


Og ornamentet her er også i stengips - støbt i en form fra denne Martha Stewart pakke.


Kanten er lavet med punch fra Martha Stewart.


Spørgsmål 9 i quizzen kommer her:

Hvor mange boards har jeg på Pinterest?

I kan måske finde svaret ved at klikke på "noget" i sidebarren... (bare et hint)

Regler samt tidligere spørgsmål kan I finde links til HER - 
og vinderen af Quiz 1 blev 
Annette (Annettes kort design)
MEN......
da man jo godt kan være heldig at vinde mere end een gang i quizzen sender jeg først gevinsterne afsted når alle præmier er trukket om ca. 14 - 18 dage.
Jeg kontakter selv vinderne samme sted som jeg har modtaget svarene fra Jer ;)

Og så er der lige en mand jeg ved der gætter lidt med på sidelinien - og jeg ved også han svarede rigtigt på spørgsmål 1 (hihi) så Teddy - der er også en lillebitte gevinst til dig - den får din frue med hjem til dig lige pludselig!

Nu er der kun et spørgsmål mere.
God eftermiddag og aften.
Knus

4 kommentarer:

  1. Skønt kort du har lavet, det stempel er da fantastisk, en skam man ikke kan købe det mere.
    1000 tak for en sjov leg, som jeg har deltaget i og nu også har været så heldig at vinde den første præmie, skønne bånd, mange tak for dem:)
    Hilsen Annette

    SvarSlet
  2. Dejligt Kort og Rigtigt Flot.
    Tillykke til Annette med de Fine Blonder

    SvarSlet
  3. Smukt kort. Tillykke til vinderen.

    SvarSlet
  4. Sikke et supersødt kort. Lækker kant rundt om motivet!

    SvarSlet