lørdag den 25. april 2015

Mit første Peek-a-Boo card.


Torsdag i klubben var Bodil og jeg blevet enige om at vi ville forsøge at lave et Peek-a-Boo kort.
Bodil havde fundet denne tuturial
og jeg havde fundet denne... så det var jo bare at gå i gang.
Jeg lavede kortbasen i kvist karton.

Mit kort kom til at se sådan her ud lukket:

og sådan her åbent: 

Det skønne papir er fra en gammel serie fra Maja design "Mine vänner, Carina" - jeg tror desværre ikke den serie kan købes mere. - den har ellers nogle lækre farver.
Jeg har sværtet kanter med memento "Teal zeal"
Fiskenettet fik jeg af Jette da hun havde været på Convention.


Blomster fra WO - og så et sugerør. De er altså lidt en favorit hos mig.


Stemplet er fra Danmore - og punchet ud med mine SU punch.


Han er da for sød ikke? - Jeg har fundet ham på nettet for lææænge siden.


Motivet indeni er også fundet på nettet engang. Mågerne er en dies fra Joanna Sheen og hummeren er en dies fra Memory Box. Rammerne har jeg lavet med en Spellbinders, og indeni har jeg brugt en Nellie Snellen dies.


Egentlig var det supernemt at lave, men jeg tror nu ikke det bliver min favorit model.
Rigtig god weekend.
Knus.

6 kommentarer:

  1. Hold da op, det har jeg simpelthen ikke set før, det skal der da lige leges lidt med, det er Rigtigt Sødt, God Ide.
    Tak for det
    God Weekend

    SvarSlet
  2. Vi synes du fik lavet et meget smukt kort, det er et stort og et flot arbejde :-)
    Hilsner og en god weekend fra Maria & Tina
    "En verden af kunst"

    SvarSlet
  3. Kanon flot kort her som altid Pips, og med masser af fede detaljer.

    SvarSlet
  4. Denne type kort har eg ikkje sett før. Må prøve det ein gong :)

    SvarSlet
  5. Det kan du så også ... ser så flot ud og et stort stykke arbejde.
    Fantastisk lækkert kort i indlægget under neden

    God weekend, knuss

    SvarSlet
  6. Oi, så kult! Jeg har visst sett denne teknikken før, men hadde helt glemt det igjen. Takk for inspirasjonen, jeg elsker bretteteknikker :)
    klem Unni

    SvarSlet