tirsdag den 28. april 2015

Mere Dixi Craft...

og det kommer der af og til mere af fremover.
Jeg er nemlig blevet spurgt om jeg vil være fast designer for Dixi Craft - og det har jeg sagt ja til :).
Og jeg glæder mig til at lege med alle de spændende nye ting der dukker op fra Dixi.

Her er endnu et kort.



det passer så godt sammen med den rustne gamle bil. Jeg er vild med de toppers med gamle biler - både de sephia farvede og de kulørte.


Tandhjulene er i træ - jeg har farvet dem med Distress ink "Valnut stain"

Træet er en af de nye Dixi Craft dies.


God tirsdag til jer.
Knus

4 kommentarer:

  1. Det er simpelthen så Flot, er også helt vild med de farver.
    Og Tillykke med dit nye "Job og Udfordring" de har fået den Bedste.
    Knus

    SvarSlet
  2. Stort tillykke med at blive "fastansat" og hvor er det bare et flot kort her igen igen Pips.

    SvarSlet
  3. Gratulerer med DT jobb hos Dixi craft! Ikke rart de spurte deg, du er så fantastisk flink! Kjempestilig kort du har laget her, flotte dies!
    klem Unni

    SvarSlet