lørdag den 18. april 2015

Mere af det nye Dixi Craft og vinder nr. 3


Godherlig(tidlig) morgen :) 

Mens jeg hygger med morgenkaffen kan I lige få endnu et Dixi kort - og vinderen af Quiz 3.

Lidt senere blogger jeg også på Hobbygaardens blog - for Hobbygaarden har fået sine egne første dies - og dem har jeg leget med en af i aftes.


Til dette kort har jeg brugt orange karton og papir fra Dixi blokken "Sound of music/Brown"


Blomsterne er fra Scrapberry og WO - og swirlene under er lavet med Dixi dies MD0010


Motivet er en toppers fra denne pakke, jeg har skåret en orange cirkel - og rammen omkring motivet er lavet med samme dies  -  Jeg har sat sorte rhinsten i blomsterne.

 Teksten er skåret med Nellie Snellen dies.


Og det var endnu et Konfirmationskort :).

Vinderen af Quiz 3 blev...............

Inge Larsen!

Inge har ønsket sig Charms... så Inge - du får en æske charms nogenlunde som den der var billede af i sidste indlæg - jeg lover dog ikke den bliver 100 % som den.

Og bare fordi jeg er i godt humør :D ... trak jeg lige en ekstra vinder i dag ... og det blev.....

Alice Rosenberg!

Alice har også ønsket sig charms .... så endnu en æske charms det blir. :)

Tillykke til Jer 2 - I hører fra mig når alle vindere er trukket.

3 kommentarer:

  1. Wau. Smukt og med frække farver.
    Egne dies i Hobbygården......? Flere fristelser, flere ønsker......Spændende.
    Tillykke til de foreløbige vindere i din konkurrence.

    God weekend herfra. (Karin kommer og laver album i dag, så hygge-Scrapdag forude)

    SvarSlet
  2. Så Flot et Kort-
    og Hjerteligt Tillykke til de 2 Vindere.
    God Weekend
    Knus

    SvarSlet
  3. Så stilig dette kortet var, flotte detaljer!
    Ønsker deg god weekend!

    SvarSlet