tirsdag den 7. april 2015

"Life by the Sea" og Quiz #5


Lækker lækker papirserie fra Maja design - der bare så meget er mig.
Og i dag har jeg fået fat i den - og her er mit første kort med papiret, og nu fatter jeg jo slet ikke at jeg ikke for længst har fået kig på det papir... hihi.


Jeg har skåret kortbasen med dies fra QuicKutz - og også papiret.

Kompasset var på det ene papir - og det måtte jeg da bruge - det passede ret godt i en udstansning med min nye MemoryBox dies. Bag det en scallop i kvistkarton lavet med EK 2" punch.


Mågerne er lavet med Joanna Sheen dies.


Lidt blomster fra WO og Kort & Godt. Fiskenettet har jeg fået af Jannie (Tak!)


Søstjernen er en dies fra Marianne design og anker og reb er også en Marianne design dies - jeg har bare klippet et ror fra der også var med i udstansningen.
Nååh ja - kæderne er da også en die fra Marianne - hihi.


I får lige endnu et spørgsmål i dag :)

Hvor mange forskellige dies har jeg brugt til dette kort? (ikke udstansninger - men dies)

Reglerne kan I se HER - og der er stadig tid at svare på de første 4 spørgsmål. Man kan jo godt vinde mere end en gang i quizzen, for der bliver trukket lod om hvert enkel præmie blandt alle de rigtige svar der er kommet.
Præmien i dag er forskellige chipboards. 


God tirsdag aften.
Knus.

1 kommentar: