fredag den 10. april 2015

Kvistkarton og bølgepap... (og quiz.#6)


det er 2 af betingelserne i den kørende udfordring hos WLVC (We Love Vintage Challenge)
og i aftes i klubben fik jeg lavet mit bidrag til udfordringen.


Jeg har brugt papir fra Pion design. 
Og motivet er også klippet af et stykke Pion papir.


Kageserviet, chipboardblomst, sugerør, brads og en lækker lilje (den nalrede jeg fra Laila (tak!)) blev til et lille cluster af dims.


Splash´et er lavet med Tim Holtz dies. De små stjerner er også chipboard.


Bladene er skåret i bølgepap som jeg først havde givet en tur med min chalck marker.


Roserne er vistnok fra Marianne design - de har en skøn farve!


Og så til næste spørgsmål i min lille quiz.

I dag vil jeg gerne vide hvad I helst vil vinde i quiz 7 - 10  :) - og I får en lille liste at vælge fra.

Blomster - Blonde - Bånd - Stengipsfigurer/ting - Charms - Stempler - Sugerør - Kageservietter - Halvperler/Rhinsten - Glitterlim - Sværte - Motiver eller Resin figurer.
Dagens præmie er en Dies fra Nellie Snellen. Frist for at svare er d. 24. april.

Od de tidligere spørgsmål kan I endnu nå at svare på. I finder dem her:

8 kommentarer:

  1. Det er et Fantastisk Flot Kort (som altid) og Håber da du vinder med det.

    SvarSlet
  2. such a lovely and beautiful card and gorgeous colors.
    thanks for join us at WLVC and greetings from Anneke

    SvarSlet
  3. Nydelig kort, Dorthe!
    Så flott pyntet!

    SvarSlet
  4. :ove your card, love your style, thanks for sharing on WLVC. XX Liesbeth

    SvarSlet
  5. Such a lovely card....the colors and all the beautifull details.....So pretty!
    Thanx for joining us at WLVC . Have a nice weekend, xxx Plony

    SvarSlet
  6. HVOR er det smukt... sikke lækre detaljer og en helt fantastiske flotte farver

    God weekend

    SvarSlet
  7. Åh så vakkert dette var! Aldeles nyyydelig!
    klem Unni

    SvarSlet