fredag den 24. april 2015

Kort til en svømmer...

En konfirmand der dyrker svømning på konkurrenceplan - kortet skulle være i blå farver.


Jeg har brugt papir fra Riddersholm. 
Hullerne i papiret er lavet med Tim Holtz "Mixed media" dies der endelig er i butikken igen (dog i begrænset antal)


Bladene er skåret med Joy dies og roserne er fra WO. Stemplet er fra Stampendous.


Borten er skåret med Nellie Snellen dies og de små stjerner er stickers jeg engang har købt i Netto.


Datoen er lavet med mine JustRite stempler og stanset ud med Nellie Snellen dies.


Jeg mangler stadig at udtrække 6 vindere i min lille quiz - men jeg har bestemt at jeg laver et samlet indlæg med vindere og gevinster d. 30. april. Så I må væbne jer med tålmodighed. 
God fredag.
Knus.

5 kommentarer:

  1. En Genial Ide, et Rigtigt "Svømmekort" så Flot.
    God Weekend

    SvarSlet
  2. WAUW det er superflot og perfekt til lejligheden.

    SvarSlet
  3. Flott og personlig kort!

    SvarSlet
  4. Så stilig! Jeg har virkelig sansen for kort med en personlig vri. Dette må absolutt falle i smak hos en svømmer!
    klem Unni

    SvarSlet