onsdag den 8. april 2015

Hvidt i hvidt....

Egentlig skulle jeg forestille at rydde op - men ehmm....
På mit skrivebord lå det sødeste motiv, et fint hjerte, "hjemmerullede" blomster og et lille stykke blonde ..... og - så skulle jeg liiige.... og det endte med at jeg lavede dette kort - og oprydningen sejler - haha. Men tingene på skrivebordet blev brugt! :)
Og kortet bliver mit bidrag til udfordringen hos Vintage udfordring: Perler

Kortet er i A5 størrelse - og der er kun brugt forskellige typer af hvidt karton til det. 

Det søde motiv er fra Nellie Snellen - og det samme er den dies der er brugt til rammen.


Hjertet er fra en pose diecuts - købt for længe siden. Kartonnet under hjertet er kørt en tur i min "Tied together" embossingfolder.


Hjerteblonden er den rest der lå på skrivebordet *G* - Jeg satte nogle 6 mm. perler på.


Magnoliablomst fra WO, nogle kallá og lidt "hjemmerullede" - de fine blade er også blonde - og perlekæden har jeg fået af Bodil.


Fugleburret var egentlig sølvfarvet - men jeg har sprayet den med mat hvid spraymaling.


Svalen var egentlig bronzefarvet - den fik samme behandling.


 Et af mine favoritstempler fra StampenDous skåret ud med Fishtale banner fra Cheery Lynn.
Det nederst banner blev embosset med små prikker.


Og det var egentlig meget hyggeligere at lave et kort af rodet end at rydde op ;)


God onsdag aften.
Knus.

3 kommentarer:

  1. Oprydning kan man altid gøre, Skønt at kunne bruge det der ligger lige foran, og et Rigtigt Skønt Kort

    SvarSlet
  2. Dette må være den beste oppryddinga jeg noen gang har sett! :) For et nyyyydelig kort!
    klem Unni

    SvarSlet
  3. Oooiiii, hvor er det fiiiint!! Er vild med det, Dorthe.

    1000 tak for at du deltager i hos os i Vintageutfordringen.

    Jytte, DT :)

    SvarSlet