torsdag den 2. april 2015

Fra mig til mig...


I går fik jeg "påskeæg" af mig (hehe)
Der er nemlig kommet en del lækre nye dies hjem i Hobbygaarden - og så "opdagede" jeg også lige et par lidt ældre dies jeg ikke længere kan leve uden.

I eftermiddag har jeg så leget med et par af nyerhvervelserne og det kom der dette kort ud af.


Papiret er fra Graphic45.


Fyrtårnet er stemplet med et Joy stempel fra det nye sæt "Seashore" - jeg har stemplet med Memento "Nautical blue"
Rammen omkring motivet er lavet med min nye Spellbinders "Oval Regalia" 


Teksten er også stanset ud med en die fra Spellbinders sættet.


Denne dies fra Memory Box "Surely stitched circle" måtte også med mig hjem i går - og den er jeg godt nok ret vild med allerede.


Skallerne har jeg fået af Bodil og blomsterne er fra WO.


Og så fik Asta sit kort med Fyrtårn i dag *G*
God aften.
Knus.

3 kommentarer:

  1. Smukt kort og fint påskeæg du har fået af Dorthe, hi hi;)

    SvarSlet
  2. Lækkert kort ... smukke detaljer og så fine farver :)

    SvarSlet