fredag den 3. april 2015

Fødselsdagskort til søsteren min.


Sidst på eftermiddagen, mens lammekøllen stegte, fik jeg lavet dette kort til min søster. Hun har fødselsdag på søndag. Hun kan dårligt finde ud af at tænde sin pc - så der er ikke stor fare for hun ser kortet *G*


Kortbasen har jeg skåret med denne Spellbinders - og også den store ramme. 


Stokroserne er en die fra IO jeg forelskede mig i for et par uger siden. Doilyen er lavet med en desværre udgået dies fra Prima.


Lidt forskellige blomster fra WO.


Tillykke er et Stampendous stempel - skiltet det er stemplet på er også skåret med en Spellbinders - og udstansningen under er en tredie Spellbinder.


Jeg har en plan om jeg skal bruge mine dies noget mere *G* - så må vi se hvor længe det holder.


God aften.
Knus.

3 kommentarer:

  1. Wow rigtig lækkert kort.

    SvarSlet
  2. Det er en Heldig Søster du har :) det er så Flot

    SvarSlet
  3. Ualmindeligt lækkert kort i mine yndlingsfarver. Og din heldige søster må blive glad for det fine kort.
    Fortsat god påske.

    SvarSlet