torsdag den 2. april 2015

Et spørgsmål mere...


Er I klar til endnu et spørgsmål?
Dagens gevinst er 1 lille rum inddelt æske med blandede charms.

Og dagens spørgsmål er:

Hvilken type/genre af kort er dem jeg allerbedst kan lide at lave?

"Reglerne" gider jeg ikke skrive igen, men dem kan I se HER - men når I svarer må I gerne lige skrive datoen for spørgsmålet på i svaret :) - Og husk ikke at svare i kommentarer her i indlægget - så bliver det jo næsten for let ikke?
Frist for svar på dagens spørgsmål er d. 16. april.

Og så har jeg selvfølgelig også lavet et kort jeg vil vise Jer i dag.
En bestilling til 2 gange 30 års fødselsdag.


Jeg har brugt papir fra Bo Bunny.

Tallene er skåret med et Tim Holtz alfabet.


Lidt blandede blomster fra WO - og et par småskilte med navne på fødselarerne.


Bladene har jeg skåret i burlap paper - uha det er jeg vild med - og nu er der også kommet Woven paper hjem i samlingen... det skal jeg lege med i Påsken.


Superhurtigt kort - men det skulle også ud af døren næsten før det var bestilt - hihi.
Rigtig god Påske til jer allesammen.
Knus.

NB: man behøver ikke have svaret på spørgsmål et for at kunne deltage i de efterfølgende. - men det kan stadig nås.

2 kommentarer: