mandag den 13. april 2015

Et LO og Quiz #8

Jeg har designet lidt for Scrapsisters her først på året - men jeg har valgt at trække mig ud af teamet igen - der skal være tid til det hele.
Men en af de ting jeg lavede mens jeg var i teamet er dette LO.
Vi fik en opgave der hed at Scrappe billeder i en anden form end almindelig.

Jeg tror papiret jeg har brugt er fra Scrapberrys - men er dog ikke sikker.


Billedet her har jeg stanset ud med Nellie Snellen hjerte, blomsterne er som altid fra WO, bladene har jeg lavet i clay og uret er fra Prima.


Titlen er lavet med gamle alfabet stickers fra "lageret" *G* - jeg har brugt hvidt bølgepap som baggrund.


Billederne her, af min nevø og hans søde kones skønne unger, har jeg stanset ud med stjerne dies, men jeg kan ikke huske om jeg har brugt Nellie Snellens (thøhø)


Til billedet af den vordende mor har jeg brugt Nellie Snellen Filling dies


Et Cluster af skønne blomster - metalblomster - clay blade og dimser fra Prima.


Pæren er også fra Prima - dem er jeg (også) vild med.


 Husk I kan stadig nå at være med i min lille quiz. Der er en præmie til hvert spørgsmål - og der trækkes lod blandt de rigtige svar til hver enkelt quiz. -Og i morgen trækkes vinderen af quiz 1.
Reglerne kan I se HER - sammen med spørgsmål 1
og her finder I Quiz 2 - Quiz 3 - Quiz 4 - Quiz 5 - Quiz 6 og Quiz 7

Og så snupper vi lige spørgsmål 8.

Tidligere på året designede jeg modeller for en dansk producent af Scrapartikler - hvem er det/ hvad hedder mærket?

God mandag.
Knus.

2 kommentarer:

  1. Det er et Rigtigt Lækkert LO, men det er jo næsten ligemeget hvad du laver, så ser det Flot ud.
    Knus

    SvarSlet