mandag den 6. april 2015

Et Herrekort ... eller ..? og spørgsmål 4


Maja Design har hver måned en udfordring med et Mood board.
I dag har jeg lavet mit bidrag til Aprils mood board - og det kom til at se sådan ud:
Jeg er lidt i tvivl om man må vise sit bidrag på bloggen (jeg mener dog man gerne må) - men hvis man ikke må bliver jeg vel bare diskvalificeret - hihi... og så har jeg ihvertfald storhygget med at lave kortet.


Mood boardet ser sådan ud:



Jeg har brugt 4 forskellige Maja design papirer. 
Blomsterne er fra WildOrchid, udstansningen under blomsterne er skåret med Joy dies.



Stemplet er fra Hobbygros, hjertet er skåret i Woven paper med denne Joy dies.


Nøglehullet er fra Tim Holtz, og den sammenflettede stjernebort er lavet med Nellie Snellen dies.


Endnu et hjerte skåret i Woven paper - med samme lækre Joy dies som før. Motivet har jeg fået af sødeste Fru Hansen (Tak Bodil!)


Den flotte perledims er fra Prima - købt i Hobbygaarden :)

Jeg ved så ikke helt om det ER et Herrekort eller ej - men det var så hyggeligt at lave.


Og så til endnu et spørgsmål i min lille fortløbende quiz :) 
Reglerne kan I se HER. Frist for at svare på dagens spørgsmål er d. 20. april.
Og præmien i dag er en pakke med blandede blomster og blade.

Hvor mange år er min blog? (jeg skal ikke have dato - bare hvor mange år bloggen er)

God mandag videre.
Knus.

2 kommentarer:

  1. Et Rigtigt Lækkert Herrekort, ingen tvivl der

    SvarSlet
  2. Lovely men's-card....with my favourite picture...lol. Really a great card.
    xxx Plony

    SvarSlet