søndag den 19. april 2015

Endnu et af kortene med sko.

Torsdag i klubben lavede jeg 3 bestillinger - og her er et af dem.



Jeg har brugt papir fra en Joy blok 


Navn og dato har jeg lavet med mine gode gamle JustRite alfabet stempler - og stanset ud med MFT/DieNamic dies.


Jeg har igen haft gang i min stokrose dies fra IO - Godt jeg fik den - for nu er den i restordre - og så kan der jo gå lang tid inden den kommer :( ... og jeg er SÅ vild med den.
Herpå lidt blandede WO blomster.


Flere blomster - her er også fra L&LC


Kanterne har jeg skåret med MFT/DieNamic dies. Det er første gang jeg har brugt den dies - men helt sikkert ikke sidste :)


Et stempel fra Stampendous stanset ud med Cheery Lynn banner dies




God søndag.
Knus.

7 kommentarer:

  1. Det er Simpelthen så Flot, og den MFT/DieNamic er da bare noget man må eje.
    God Søndag

    SvarSlet
  2. Nydelig konfirmasjonskort! Og ja, den blomsterdiesen er dekorativ :)

    SvarSlet
  3. Rigtig sødt og "tøset" kort, flot

    SvarSlet
  4. Super super smukt kort :-)

    SvarSlet
  5. Ikke andet og sige end du da bare laver de skønneste ting

    SvarSlet