lørdag den 4. april 2015

En quiz mere... eller..


quiz er vel så meget sagt - hihi... men så ihvertfald et spørgsmål mere.

Svaret sendes, sammen med dato for spørgsmålet, på mail (pabst1@bbsyd.dk) eller i privat besked på Facebook eller Scrapsisters.
Fristen er 18. april for at svare på dagens spørgsmål.

Charms er åbenbart ikke en populær gevinst (hihi) der er ihvertfald ikke kommet mange svar på spørgsmål 2.
Så i dag er det kun jer der kender svaret på spørgsmål 3!

 Jeg vil gerne vide hvilket, selvfølgelig scrap-relateret,  pynt du allerhelst vil vinde.

Og den der udtrækkes får selvfølgelig det der er svaret fra vedkommende selv.
En maskine er IKKE pynt! *GG*
De 2 tidligere spørgsmål finder I HER og HER og der er stadig masser af tid at svare i.

Og så et kort igen. I dag er det et herrekort.



Jeg har brugt kvist karton, ensfarvet karton og papir og diecuts fra en lækker bog fra Studio lights Industrial serie, med 12 udstansede ark. 

Den super fede folkevogn er skåret med en die jeg har lånt af Alice - hold nu kæft jeg ærgrer mig over jeg ikke købte den mens muligheden var der!! Og nu er firmaet lukket.
Så er det godt jeg måtte låne den - dejligt med søde scrapvenner der hjælper hinanden!


Tillykke er stemplet med Joy stempler og stanset ud med EK ½" punch, og under er der en ensfarvet cirkel lavet med denne punch.


Blomsterne er nogle gamle fra gemmerne, og bladene er skåret med Memory Box dies.



4 kommentarer:

  1. Flott guttekort. Likte godt bokstavstempelet du har brukt.

    SvarSlet
  2. Flot kort, og også utroligt lækkert, at du linker til de ting du har brugt :-)

    SvarSlet