søndag den 5. april 2015

En dag fyldt med Sol....


Det kan da næsten ikke passe bedre til dagen i dag.

Live & Love Crafts har en udfordring der hedder "Signs of Spring"
og kortet her bliver mit bidrag dertil.


Jeg har brugt papir fra Pion design.

Doilyen er skåret med Joy dies - efter min mening er det en af de smukkeste der er lavet.


Blomsterne er fra WO og Dusty Attic. Doilyen bag er også en Joy dies, det samme er de skønne blade.


Stemplet er fra Danmore, jeg har klippet rammen af og derefter punchede jeg bare noget af teksten ud :) - hihi.


Det skønne motiv er fra Nellie Snellen.


Borten nederst er lavet med en dies fra Joanna Sheen - og det lille hegn er en Dusty Attic chipboard.


God påskesøndag.


Knus.

10 kommentarer:

  1. Skønt kort og sikke en dejlig udfordring. God påske

    SvarSlet
  2. Elegant och schabbigt vintagekort med vackra Alma papper och dekorationer! Tack för att du länkade upp till LLC:s aprilutmaning och Glad Påsk!
    Kram, Sandy
    Owner & Operator @Live & Love Crafts

    SvarSlet
  3. Oooii ... det er et virlelig smukt kort! Der er næsten sol og sommer over det.

    Fortsat god påske :)

    SvarSlet
  4. Lekkert vårkort. Flotte dies du har brukt.

    SvarSlet
  5. Lovely card, sweet details...pretty vintage picture....Really very gorgeous.
    xxx Plony

    SvarSlet
  6. Så lekkert :)
    Nydelig og delikate farger og så fint oppsett.
    Klem Connie

    SvarSlet
  7. Utrolig smukt kort med fantastiske farver.

    SvarSlet
  8. wow for et lekkert kort! Helt nydelig :-) Tusen takk for at du deltar hos LLC denne måneden. Klem, Heidi

    SvarSlet