torsdag den 30. april 2015

De sidste 6 vindere og et sommer kort.


I aftes var der 1 års fødselsdag til korthygge i Hobbygaarden. Over 40 glade og skønne scrappere var samlet og hyggede igennem - og vi fik lækker kagemand!
Lidt fik jeg dog alligevel lavet - det blev til 2 kort, det jeg viser her - og et der kommer på Hobbygaardens blog.
Jeg har også udtrukket de sidste 6 præmier i min lille quiz, hvem vinderne er kan I se sidst i indlægget.


 Her er mit sommerkort, baggrundspapiret er noget superflot marmoreret papir fra Hobbygaarden, det minder mest af alt om en smuk sommerhimmel.

Et lille stykke fiskenet og et fyrtårn skåret med Joy dies.

Min yndlings stokrose dies fra IO - (den kommer heldigvis snart på lager igen) - og "græsset" er skåret med dies fra Marianne design.


Motivet er fra Nellie Snellen - jeg har stanset det og rammen ud med Cheery Lynn dies.


"Fiskenettet" her er egentlig spindelvæv - hihi... men jeg synes det kan bruges som begge dele. "Græsset" er igen lavet med Marianne dies.


Jeg har foldet et stykke sandfarvet papir og brugt som en del af baggrunden. 


Og det hele endte med et sommerkort. 


Og så over til udtrækningerne.
Spørgsmål 5 var hvor mange dies jeg havde brugt på kortet... Det var åbenbart et lidt svært spørgsmål for der var kun 5 der svarede rigtigt - hihi.
Svaret var 6 dies - og vinderen blev ..... Anette (Anettes kort design)
og Annette får disse Chipboards:


Gevinst nr 6 er denne die fra Nellie Snellen. Der kunne ikke svares forkert her (hihi) - og vinderen er:
Bente Aagaard.


Næste gevinst er denne stak blandede blomster.
Spørgsmålet var hvor jeg arbejder - og det rigtige svar er selvfølgelig Hobbygaarden.
Vinderen er:
Jannie Ravn


De næste 2 præmier er begge en pakke med lidt af hvert - som på billedet herunder.
Spørgsmål 8 var Hvilken producent af Scrapting har jeg designet for tidligere i år - og svaret er Dixi Craft (nu er jeg så blevet fast designer der, men det var jeg ikke da spørgsmålet var på)
Vinderen blev:
Bente Aagaard (igen)

og spørgsmål 9 - Hvor mange boards har jeg på Pinterest? Det rigtige svar er 178 boards - og vinderen blev
Helle Skøde.


Og den sidste gevinst er lidt 6" x 6" papir og en smule blandet stads.
Spørgsmålet var hvor har jeg min Scrapplads. Det rigtige svar er: I stuen !
Og vinderen blev:
Anni Linn

Tillykke til Jer allesammen, Jeg kontakter jer alle samme sted som I nu hver især har besvaret spørgsmål så vi kan aftale hvordan i får tingene.
Tak for I legede med og rigtig god torsdag.
Knus.

6 kommentarer:

  1. Super lækkert kort du har lavet her igen Dorthe og stort tillykke til alle de heldige vindere her også.

    SvarSlet
  2. Det er et flot kort i dejlige farver. Jeg er vild med de stokroser!!

    SvarSlet
  3. Fantastisk flot kort igen, igen. Du kan bare det der.
    Tillykke til alle de heldige vindere.
    God lang weekend. Og tak for hyggeligt selskab i aftes. Sådan ind imellem.

    SvarSlet
  4. Rigtigt Flot Sommerkort.
    Tillykke til alle vindere af denne Flotte Konkurence

    SvarSlet
  5. Det er et super flot kort.
    Tak for en sjov leg, det var sjovt at deltage og tak for gevinsterne:)

    SvarSlet