tirsdag den 31. marts 2015

Vil du lege med..?


Istedet for at lave en blog-candy har jeg besluttet mig for at lave små konkurrencer til Jer trofaste følgere. Det gælder også alle Jer, jeg ved, der kigger ind, som ikke har en blog eller google konto og derfor ikke kan kommentere.
I får et spørgsmål fra mig - og I kan så svare i en mail til pabst1@bbsyd.dk eller i en privat besked på Facebook eller Scrapsisters.
Der er 14 dage at svare i og derefter trækker jeg en vinder blandt de rigtige svar.
Dagens spørgsmål er: 
Hvilket pynt, der ellers er typisk mig, har jeg IKKE brugt på dette kort?
Og dagens gevinst er en pakke lækre blonder. Og fristen for at svare er d. 14. april.
Der kommer billede af gevinsten når den udtrækkes ;)
----
Og så lidt om kortet.


Jeg har brugt papirer fra "Under the Sea" blokken fra Joy.


Borten jeg har sat på nederst er skåret med Joy dies. Skaller skal der på mine "hav og strand" kort.


Søhesten er i stengips - formen dertil har jeg købt i Korea *G* "Tangen" er skåret med lærkegrenen fra Marianne design.


Teksten er fra "Under the Sea" stempelsættet fra Joy, jeg har punchet den ud med EK 1 3/4" punch og bagved en scallop cirkel lavet med 2" EK punch


Motivet er fra samme stempelsæt - jeg har stemplet med Memento "Teal Zeal"
Rammen er skåret med Joy dies.
Jeg har sværtet gennem min dies for at fremhæve nogle detaljer. I kan se HER hvordan


I må selvfølgelig gerne kommentere - men ikke svare på dagens spørgsmål i kommentaren ;)
Der vil komme flere spørgsmål - men jeg lover ikke det bliver hver dag.
God tirsdag.
Knus.

8 kommentarer:

  1. Skønt Kort, og sjov konkurence, jeg er helt vild med dine Maritime Kort.
    Knus

    SvarSlet
  2. Så morsom konkurranse su har laga til. Har sendt svat på epost til deg.
    Og igjen har du laga eit nydelig maritimt kort. På den type kort er du ekspert :)

    SvarSlet
  3. uhhh - hvor skønt. Den lille søhest er bare så sødt. Superskønne detaljer.

    SvarSlet
  4. Igen et smukt kort fra din hånd:)

    SvarSlet
  5. Nu tager jeg mig endelig sammen til en blogrundfart, og på første blog møder jeg så en konkurrence.....Hihi.
    Men jeg troede jeg var gået forkert.....netop pga den sædvanlige pynt.
    Jeg ser dine smukke kort på FB og dagens kort er, som altid, superflot.

    God påske til dig fra de to andre og mig.

    SvarSlet
  6. Så stilig kort! Så gjennomført maritimt.
    Morsomt med konkurranse :) Jeg tror jeg vet.... :)
    God påske!
    klem Unni

    SvarSlet