onsdag den 4. marts 2015

Mere fodtøj...

Jeg er en af dem der er vild med alle de billeder der er dukket op med sko, og det er så også de kort der er mest efterspurgte.
Her er endnu et af de 3 kort der blev afleveret i går. Der kom dog navne og datoer på efter jeg havde taget billeder.
Kortet her bliver mit bidrag til udfordringen hos StampARTic "Mærkedage".


Papiret jeg har brugt er fra den lækre, lækre 12" x 12" blok med træpapir fra Joy.

Stemplet er fra Stampendous og er stanset ud med die fra Memory Box.


Motivet er fundet på nettet, rammen omkring er lavet med Spellbinders die.


Blonden har jeg fået af Anni (tak!!) - roserne er fra WO og bladene er skåret med Joanna Sheen dies.


God onsdag.
Knus.

6 kommentarer:

  1. Endnu et fantastisk smukt kort her igen Pips.

    SvarSlet
  2. Jeg synes osse de motiver med sko er rigtig fede og super til f.eks. konfikort - og dom altid et smukt kort du har lavet :)

    SvarSlet
  3. Utrolig lekkert kort og jeg likte motivet du har brukt veldig godt. Tusen takk for at du deltar i utfordringen vår hos StampARTic.
    Gunn ***

    SvarSlet