fredag den 6. marts 2015

Lidt af det hele...

Hos Card and Scrap er der en udfordring hvor der skal bruges bling, glitter eller perler og på dette kort har jeg brugt lidt af det hele.


Papiret er fra en Studio light blok.

Bannerne er skåret med Cheery Lynn dies i hvidt karton og pink glitterkarton. Blingbåndet er fra gemmerne ;) og Tillykke er et Stampendous stempel.


Motivet med krukken er fra Ephemeras Vintage Garden blog (en blog med free printables).
Jeg har skåret en Memory Box sommerfugl og sat på - og herpå lidt halvperler.


Forskellige roser fra WO . Bladene er skåret med dies fra Marianne design.


De fine grene har jeg fået - og det er så pinligt .... for jeg kan ikke huske af hvem..? Men tusind tak for dem - de er mega fine!


Min stakkels gamle far ligger i isolation på intensiv på Vejle sygehus - og det ser ikke så godt ud med ham. Han blev opereret for en brækket hofte i går - men oveni det har han en infektion af en art - og de mener det kan være influenza A - det er IKKE en god kombination når man er en ældre herre på 84.
God fredag.
Knus.

8 kommentarer:

  1. Et super smukt kort igen igen Pips, det vil da bringe lykke hos enhver pige.
    God bedring til din far, det er bestemt en rigtig dårlig kombination, men han kan jo ikke være et bedre sted så, når det nu desværre skal være sådan. Håber han snart er frisk igen.
    Rigtig god week-end til dig.

    SvarSlet
  2. Flot kort - dejlige farver!
    God bedring med din far! Det lyder som en voldsom omgang, men jeg håber sygehuset får styr på det og at han kommer ovenpå igen!

    SvarSlet
  3. Håber det går fremad for din far - god bedring.
    Supersødt kort. Man bliver bare i godt humør.

    SvarSlet
  4. Super smukt kort med en masse flotte detaljer

    SvarSlet
  5. Så lekkert kort, mange flotte detaljer. Nydelige grener under blomstene.
    Takk for at du deltar hos Card And Scrap.
    Siri DT

    SvarSlet