fredag den 27. marts 2015

Kort med doily


Vintage udfordring vil se kort med doily i den kørende udfordring, så dette kort bliver mit bidrag dertil.

Papiret er fra denne pakke, det samme er teksten. 

Det smukke bånd fandt jeg (efter lang tids eftersøgning) i Singapore sidste år - og jeg fik det hjem i mange farver - jubiii!! 


Blomster fra WO, bladene er lavet i clay og de fine bær har jeg fået af Bodil.


Nøglen er fra en blandet pakke.


Og det søde motiv er fra en pakke Dixi toppers.

I aftes i klubben fik jeg lavet Takkekortene der skal sendes ud efter fars begravelse, kuverterne er også hjemmelavede da kortene har et specielt mål.


God weekend til Jer - nu er det snart Påskeferie - jubiii.
Knus.

6 kommentarer:

  1. Smuk takkekort! Og charmerende tøsekort :-).

    SvarSlet
  2. Smukt kort og lækre detaljer! Flot og enkelt takkekort!

    SvarSlet
  3. Så lekkert og så herlig bilde.
    Klem Connie

    SvarSlet
  4. Great creation - I like it so much. Thanks for joining Vintage Udfordring.
    Hugs
    Andrea-Emmi41

    SvarSlet
  5. Vilket vackert kort. Jag gillar färgerna och dina fina dekorationer. Tack för att du är med och deltar hos oss på Vintage Utfordring.
    Kram Åsalill

    SvarSlet