søndag den 1. marts 2015

Konfirmationstiden nærmer sig ...


og det bærer kort produktionen tydeligt præg af for tiden. 
I går var jeg for første gang til Scrap i Ejsing - og hold op hvor var det et godt arrangement!!
Jeg fik lavet 5 kort, shoppet, snakket, spist lækkert mad (og kager) og grinet en del. Så det var bare en helt igennem herlig dag.
Men kortet her er nu et jeg lavede i klubben torsdag aften.



Papiret er fra Prima. 
Banneret fra Cheery Lynn er vist min mest brugte dies lige pt, meeen... nu fik jeg jo erhvervet et par nye i går... så hvem ved om der snart kommer en ny favorit ;)


Stemplerne med den flotte skrift er også et hit her ved mig. Her er teksten skåret ud med Memory Box dies.


Motiv fra Digital paper. Og så skulle jeg jo lige lege med sugerør også.


Blomster fra WO - grenene er lavet med Martha Stewart punch.


Rigtig god søndag.
Knus

6 kommentarer:

  1. Lækkert kort. God brug af sugerør - Har fået nogle med i mit kit fra PTW men det er nok kort de skal bruges på. Bliver lidt tykt på et layout måske... Men godt ser det ud! :D

    SvarSlet
  2. Smukt papir og smukke detaljer

    SvarSlet
  3. smukt kort, glæder mig også til vi skal til convention med 2 dages hygge

    SvarSlet
  4. Smukt kort til konfirmanden....og godt at høre at du havde en go' dag i Ejsing :)

    SvarSlet