tirsdag den 3. marts 2015

Konfirmationskort i en fart ...


Jeg blev spurgt om jeg lige hurtigt kunne lave 3 konfirmationskort til en dame oppe nordpå, hun skal have 3 børnebørn konfirmeret. 
Og hvis jeg lige kunne have dem færdig tirsdag middag *G* - så kunne hun få en veninde til at tage dem med.
Og jeg arbejder jo bedst under pres ... så det kunne jeg da.
Det blev så lige lidt mere presset end jeg havde tænkt mig, for min gamle far røg på sygehuset i aftes med lungebetændelse og brækket hofte, så min søster og jeg tilbragte aftenen i går på skadestuen.
Men jeg nåede kortene - og her er det ene.

Det bliver mit bidrag til udfordringen hos Live & Love Crafts hvor man skal lade sig inspirere af en skøn foto collage.


Papiret jeg har brugt er fra en Studio Light 6" x 6" blok. 

Årets Konfirmand er et Stampendous stempel, her er det stanset ud med Marianne design dies.
Og under udstansningen med stemplet har jeg skåret mønster i papiret med min nye Tim Holtx "mixed media" dies.


Lidt blingbånd og blomster.


Jeg har trukket et stykke osteklud gennem et båndspænde.


Lidt blandede WO blomster (som sædvanligt)


God tirsdag.
Knus.

5 kommentarer:

  1. Hvor er det bare smukt Pips. Super lækkert udført til mindste detalje.

    SvarSlet
  2. Lækkert kort. osteklud gennem et båndspænde ser jo super godt ud!!

    SvarSlet
  3. igen et superflot kort fra dig...

    SvarSlet
  4. Hej Dorthe,
    Romantiskt och vackert och att det är ett hastverk syns då verkligen inte alls. Tack för att du deltar i LLC:s marsutmaning.

    Kram, Sandy
    Owner & Operator @Live & Love Crafts

    SvarSlet