torsdag den 12. marts 2015

Et Valentinskort.

For et par måneder siden lavede jeg dette kort til en artikel på Scrapsisters bloggen.


Jeg har brugt rødt og hvidt ensfarvet karton - og et stykke gammelt ternet papir, stanset ud med Cheery Lynn dies.


"Happy Valentines Day" er et stempel fra JustRite, jeg har bare klippet det ud efter jeg stemplede.

Det røde hjerte er stanset ud med Nellie Snellen dies, det hvide er fra en pose plastikpynt - og den fine indrammede perle er fra WO.


Motivet er også fra Nellie Snellen, hun laver de sødeste motivark.


Blomsterne er fra WO - de fik en smule gesso/maling. Bladene er lavet med Cheery Lynn dies.


God torsdag.
Knus.

5 kommentarer:

  1. Hvor er det bare sødt Dorthe og vildt flot lavet i enhver henseende også. Kanon flot arbejde som altid.

    SvarSlet
  2. Super romantisk kort :)
    Knus fra
    Dorthe :)

    SvarSlet
  3. hvor sødt. Sødet motiv - jeg kommer nok forbi sødnag og kikker på de ark :-).

    SvarSlet
    Svar
    1. Ej hvor hyggeligt Katharina - glæder mig til at hilse på dig :)

      Slet
  4. Så sødt! Og stemplet med banneren er bare lækkert :-)

    SvarSlet