søndag den 22. marts 2015

Et par drenge Konfirmationskort.


Indtil for en uge siden skulle jeg kun lave et enkelt Konfirmationskort til en dreng, resten var til piger - men det er der så lavet om på nu.
Her er et par af de kort jeg har lavet til drenge.


Her har jeg brugt Prima papir og Burlap papir.


Motivet er fra Pinterest - og rammen omkring er lavet med Martha Stewart punchsæt "Cherish"


Stjernerne er skåret med dies fra Joanna Sheen og roserne er fra WO.


Sugerør er blevet nyt favorit dims her ved mig :) - og de lækre metalknapper har jeg fået af Tina.


Og så et kort til en traktorglad konfirmant.


Her er det papir fra restekassen der er brugt - og igen Burlap paper.


Hønsetråden er skåret med dies fra Cheery Lynn og tandhjulene er en dies fra Joy.


Blomsterne har jeg fået af Bente - Tak! 


Det fine trådværk har jeg fået af Bodil - og traktoren er skåret med dies fra Crafty Ann.


God søndag.
Knus.



7 kommentarer:

  1. Det er altså så Fede Kort du laver, og Tak for ideen med Sugerør, nu gå jagten ind på det, rigtig fed ide.
    God Weekend
    Knus

    SvarSlet
  2. De er godt nok flotte - og personlige.

    SvarSlet
  3. To flotte konfirmasjonskort!

    SvarSlet
  4. Flotte drengekort og de sugerør er så fede

    SvarSlet
  5. Superstilige konfirmasjonskort!
    klem Unni

    SvarSlet