mandag den 2. marts 2015

Et Herrekort i maritim stil.


Endnu et af kortene jeg lavede i Ejsing var dette.
Og da jeg lige opdagede at der er deadline om 5 timer for bidrag med Vintage Herrekort på WLVC bloggen - så får I altså lige en blogpost mere i dag.


Papiret jeg har brugt er fra G45.
På den lille metalplade står "dreaming of the sea"


Stemplet er fra Northstamps og er skåret ud med Nellie Snellen dies.


Roret er fra charms boxene, det sorte fiskenet har jeg fået af Jannie, og den blå bort er lavet med Nellie Snellen dies.


Blomster som sædvanligt fra WO, og så har jeg brugt et papirssugerør.


Og det var så dagens anden blogindlæg.
Knus.

7 kommentarer:

  1. Super flotte kort - både dette og det i forrige indlæg :)

    SvarSlet
  2. Just in time!
    Nice RETRO style...
    also great for a mens card!
    Thank you for joining us @ WLVC!
    Hope to see back again tomorrow when the new challenge starts!
    Kind regards,
    Jacomijn

    SvarSlet