tirsdag den 24. marts 2015

Et Bryllupskort fra gemmerne.


Kortet her lavede jeg faktisk til Scrap i Ejsing - så det er jo nærmest "gammelt" *G*

Jeg har brugt papir fra Riddersholm design.

Hjerterne er skåret med min gamle sizzix dies "primitive hearts". Og blomsten er en Magnolia fra WO.


Hjerte og perle er fra et armbånd jeg har skilt ad.


Bladene er lavet med Joy og Cheery Lynn dies.


Motiv fra Digital papers og bannerne er skåret med Cheery Lynn dies.


Min blog nærmer sig 250.000 besøg (det er jo fuldstændigt vildt!!)
Der er tæt på 300 følgere (utroligt!)
Og så er den forresten blevet 5 år også *G*
Så mon ikke jeg snart skal udtænke en lille "Give away"

God tirsdag.
Knus.

6 kommentarer:

  1. De er så fantastiske alle de kort du laver, og Tillykke med alle dine "Følgere"

    SvarSlet
  2. Flot kort du har lavet.
    Jeg kan godt forstå at du har så mange følgere og besøg på din blog, det er nogle skønne ting du laver og det giver god inspiration til vi andre at følge/besøge din blog.
    Tillykke med det.

    SvarSlet
  3. Skønt bryllupskort - og det er jo ik så sært at der er mange besøg og følgere på din blog. Du er jo ret flittig med indlæggene og der er masser af inspiration at hente, så deeet... ;)

    SvarSlet
  4. Lekkert bryllupskort! Så lekre farger og jeg likte så godt hjertene av bølgepapp!
    Konfirmasjonskortet i forrige innlegg var stilig, tøft med harlekinmønsteret!
    klem Unni

    SvarSlet
  5. Skønt bryllupskort du har laget!!
    Lekkert pyntet og nydelige farger! I like.
    Tillykke med alle dine besøkende og følgere :)
    Ha en kreativ og god dag.

    klem, Inger

    SvarSlet
  6. Nydelig bryllupskort :)
    Så lekkert og delikat pyntet.
    Du lager så mye fint.
    Stilig golf kort under her også
    Ønsker deg en fin påske.
    Klem Connie

    SvarSlet