lørdag den 21. marts 2015

En ny dies til samlingen..

Forleden på Pinterest så jeg et fantastisk smukt kort hvor denne dies var brugt. Det er jo egentlig overhovedet ikke en ny dies, og vi har da også haft den i Hobbygaarden længe, jeg har bare ikke lige kunnet se ideen med den (hihi) 
Men da jeg så dette kort kunne jeg da slet ikke vente med at få fingre i den dies.
Kender I det? (man er vel skadet eller noget?)
Og her er så mit første kort med vidunderet ;)

Jeg har brugt papir fra Maja design.

Sommerfuglen er lavet med Memory Box dies, og bag den har jeg brugt min nyerhvervelse.


Den store blå blomst er på min efterlysningsliste... så hvis I ved hvor man kan få dem vil jeg frygteligt gerne vide det. De andre blomster er fra WO. Og de små grønne blade er lavet med denne Memory Box dies.


Motivet er fra Digital Paper, og rammen omkring er skåret med Marianne dies.


Jeg har lavet lidt hvide kanter på blomsterne. Jeg plejer at bruge gesso til det, men denne gang prøvede jeg at gøre det med en Chalk marker vi har i butikken - og det var bare super nemt!


I går var der en artikel på Scrapsisters blog hvor jeg har leveret et par design bidrag.. I kan se artiklen HER.
God weekend.
Knus.

6 kommentarer:

  1. Det er simpelthen så Flotte Kort du laver, og det er vildt Fedt at du henviser til de Materialer du bruger, det værste er bare, at ens Ønskeliste bliver længere og længere hihihi
    Knus

    SvarSlet
  2. Sikke et skønt og romantisk kort

    SvarSlet
  3. Så er det rart at være så tæt på nye dies, når man jo lige mangler ;-))
    Super flot kort
    God weekend, knus

    SvarSlet
  4. Et nydeligt kort i herlige farger og pynt . Kjempefine dies, klem Symmøve

    SvarSlet
  5. Rigtig sødt kort.
    God weekend.

    SvarSlet