lørdag den 7. marts 2015

En lille flaske...


eller 2..?
Jeg har fået lavet en del kort på det sidste, og mange af dem har jeg ikke vist på bloggen endnu. Her er et jeg lavede til korthygge onsdag aften,


Papiret er fra "Vintage wood" paper bloc fra Joy.


Stemplet er fra Stampendous.


Motivet er fra nettet. Doilien er skåret med cheery lynn dies og urene er klippet af et stykke Maja design papir.


Lidt blandede blomster. Hvis I ved hvor man kan købe de sort/hvide må I gerne give en melding :) dem vil jeg gerne have flere af. Bladene er lavet med Tattered Lace dies.


Hjørnet er lavet med en Joy dies.


Flasken er fra charmskurvene i Hobbygaarden og proptrækkeren er fra mine egne kasser ;)


God weekend og rigtig god tur til Jer der skal til Convention!
Knus.

5 kommentarer:

  1. Flot kort og altid med fine detaljer.
    God weekend.

    SvarSlet
  2. Som altid så smukt.... du skulle have været blomster dekoratør med alle dine smukke buketter 👍

    God weekend , knus

    SvarSlet
  3. Super lækkert og veludført som sædvanligtt Dorthe

    SvarSlet