mandag den 9. marts 2015

En gammel skonnert..

Igen har jeg kastet mig over mit favorit tema og lavet et maritimt kort.


Jeg har mixet papirer fra G45 og Pion. 
Den runde udstansning er lavet med dies fra Tonic
Skibet er fra et 3D ark.


Stemplet er fra "under the sea" sættet fra Joy - og er skåret ud med Nellie Snellen dies.


Krabbe, Hummer og Koraler er alle Memory Box dies.
Nettet har jeg fået af Jannie :) (Tak!)

Blomster fra WO og charms fra mine kasser med dims *G*


Fyrtårnet er en dies fra Marianne design.


God ny uge.
Knus.

5 kommentarer:

  1. Super flot maritimt kort her igen Dorthe, og som altid spækket til randen af fede detaljer.

    SvarSlet
  2. Det er SÅ flot

    Også god ny uge til dig, knus

    SvarSlet
  3. Det er bare flot. Så flotte farver og detaljer.

    SvarSlet
  4. What a beautiful card!! I love the colour combination and all the details! Love love it all!!

    SvarSlet