søndag den 8. marts 2015

Det sidste af 3

Dette er det tredie og sidste af de konfirmationskort jeg fik en "lynbestilling på".
De er længe afleveret - og nu kan jeg se jeg glemte at tage et direkte billede af kortet her - haha... sådan kan det gå!
Kortet bliver mit bidrag til udfordringen hos The Shabby Tea Room "Pop of pink"


Jeg aner ikke hvor papiret er fra - men motivet er igen fundet på nettet.
Rammen omkring er en spellbinders die, jeg har sat små rhinsten rundt i rammen.


Og igen har jeg brugt et af de fede Stampendous stempler - de er helt klart yndlingsstempler lige pt.
Stemplet er stanset ud med Memory Box die. Bladet/grenen er lavet med Marianne design dies.
Den lyserøde dims under skiltet er en af de snoede støvdragere fra WO


Salmebogen er fra charmskurvene, og bladene er også lavet med en Marianne dies.


Og blomsterne jeg har brugt er igen fra WO.


God søndag derude.
Knus.

8 kommentarer:

  1. Kanon lækkert kort igrn igrn Pips.

    SvarSlet
  2. Smukt kort her igen. :-)

    SvarSlet
  3. Lekkert konfirmasjonskort! Nydelige detaljer! Jammen har det kommet mye nytt her i bloggen din den siste uka! Kortet i forrige innlegg var kjempestilig, kult med den lille flaska som matchet motivet! Kortet med krukken var nydelig, stilig detalj med sommerfuglen! Chaplin-kortet ditt var superstilig! Flotte detaljer!
    Ha en fortsatt fin søndag!
    klem Unni

    SvarSlet
  4. Lækker kort. Fyldt med masser af flotte detaljer.

    SvarSlet
  5. Så vakkert konfirmantkort ,nydeligt motiv og blomster, klem Synnøve

    SvarSlet
  6. So so pretty......I really love the image! Thanks for sharing your beautiful card with us in The Shabby Tea Room !

    SvarSlet