mandag den 9. marts 2015

Babykort i brunt og blåt.


Nu var jeg jo ikke på Convention i weekenden - så istedet har jeg foræret mig et par nye dies :) - og de skulle da afprøves her i eftermiddag.
Det kom der dette kort ud af - og det bliver mit bidrag til udfordringen hos Nordsalten hobbyklubb "Brunt og blåt"


Jeg er vild med de to farver sammen :) Så den udfordring passer mig glimrende.


Motivet har jeg fundet på nettet - og den lækre ramme er en ny dies fra Marianne design.

Gyngehesten er også en ny Marianne dies - den måtte også bo her ved mig ;)


Baby er stemplet med Joy stempler.


Jeg er også lidt vild med papir sugerør - så jeg har igen brugt et par små stykker, her sammen med en blomst og et par charms.


Og en lille smule blomster øverst på rammen.


Tak for alle jeres søde kommentarer.
God aften.
Knus.

3 kommentarer:

  1. Hold op, hvor er det sødt, (og har du nu fået ny dies igen?) den er utrolig flot, og dit kort er en ren vinder. knus morkaren.

    SvarSlet
  2. Kjempefine dies, og så flott oppsett. Ja et nydeligt kort, klem Synnøve

    SvarSlet
  3. aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaoh et jeg havde misset, og super flot og lækkert som sædvanligt selvfølgelig. Utrolig smukt lavet med rigtig mange fede detaljer.

    SvarSlet