lørdag den 14. februar 2015

You Rock.

I dag har jeg været til Scrap i Nr Snede - men jeg havde det ikke så skidegodt så det endte med vi kørte tidligt hjem. Bodil og Mona var kørende med mig - men de sagde det ikke gjorde noget at de skulle med hjem før tid. De er da søde ikke?

Endnu et af kortene jeg fik lavet i klubben torsdag.


Papiret har jeg fået af Bente.
Ordene er skåret med Memory Box dies



Stjernerne er lavet med min gamle spellbinders, guitaren er i træ og er fra Hobbygaardens charmskurve.


Lidt forskellige blomster


Jeg har også designet et kort til dagens artikel på Scrapsisters blog
her er et lille sneak ;)



God lørdag aften.
Knus.

7 kommentarer:

  1. Et kanon flot kort her igen Pips. og også det til SS er bare helt i top også.
    Synd I blev nødt til at tage hjem så tidligt, men kender kun alt for godt, hvordan det er , når man ikke er på toppen. Går selv og skranter godt i dissse dage med ondt i halsen og et hoved, der prøver at sprænges LOL. Håber vi begge er meget bedre i morgen.

    SvarSlet
  2. Jamen det var da synd for både dig og veninderne, jeg håber du er ovre det, man kan jo ikke se på dit kort at du ikke var på toppen, og dog, måske er der bare lidt mindre pynt på end der plejer at være ;-) knus morkaren.

    SvarSlet
  3. Super fed konfirmationskort, - ja vi er søde Mona og jeg det ved vi godt, - vi er også solidarisk.
    God bedring

    SvarSlet
  4. Dorthe, your card is truly beautiful!! I totally love the white doily die - must go looking for it!! Hope you are well again now!!

    SvarSlet