mandag den 9. februar 2015

Velkommen Baby.


Hos Mojo Monday fandt jeg i dag en skitse jeg fik lyst til at lege med, og dette kort bliver mit bidrag til ugens udfordring derinde.
Kortet jeg har lavet er næsten i A5/telegramstørrelse, jeg ville nemlig bruge en flot udstansning jeg lavede i går.


Baggrundspapiret er fra Kaisercraft.


I blondesløjfen har jeg bundet en lille sut og en lille salmebog charms.


Mine Orion stempler kom også i brug.


Motivet er også fra Kaisercraft papiret, det blev skåret ud med en Spellbinders die.


Er det ikke en lækker udstansning? Den er lavet med en die fra Cuttlebug, jeg har så skåret en baggrund til udstansningen på min Silhouette.


God ny uge.
Knus.

10 kommentarer:

  1. Hvor er det et super nuttet kort, og jo den udskæring er da utrolig flot også. Ville godt nok ofte ønske at mange flere af firmaerne altid lavede dies til til at skære baggrunde med også til deres dies, det ville være sååå fedt.

    SvarSlet
  2. Flot tekst stempel du har brugt.

    SvarSlet
  3. Super kært, og jeg syntes også tekst stemplet er flot. knus morkaren.

    SvarSlet
  4. Such gorgeous details. Thanks for playing along with Mojo Monday!

    SvarSlet
  5. Nydelig babykort.
    Så lekkert pyntet som alltid.
    Klem Connie

    SvarSlet
  6. Nydelig kort!
    Lekre farger og flotte detaljer:)
    Klem, Heidi:)

    SvarSlet