tirsdag den 3. februar 2015

Love is in the air....


... er en udfordring der kører på Vintage udfordrings bloggen - og jeg blev fristet til at forsøge mig med et bidrag.
Jeg har lavet dette kort:



Kortet er lavet af rester af Pion papir - og er vist ikke i typisk romantiske farver ;) 
Rammen bag kæresteparret er skåret med Joy dies.
Motivet er fra Digital paper - jeg er vild med de motiver hun laver.

Ramme og tekst er stemplet med JustRite stempler med Memento sværte. Sommerfuglen er lavet med Joy dies.


Jeg har spraymalet en sølvfarvet charms - så den blev mat hvid.


Blomster fra WO - jeg formede et hjerte af 2 af de lange stængler..?


Stjerneborten er også en joy dies, jeg satte lidt halvperler og en lækker lille blonde på.


Hav en herlig eftermiddag. Jeg vil pleje min forkølelse - og sikkert hygge videre i scraphjørnet.
Knus.

7 kommentarer:

  1. Hvor er det bare flot Dorthe, og super romantisk, selv om du ikke synes det er typisk romantisk papir, men de duchede farver er nu ret romantiske for mig i hvert fald. Kanon flot lavet som altid.

    SvarSlet
  2. Synes også at det er blevet et rigtig romantisk kort - og super flot lavet.
    Ha' selv en dejlig eftermiddag på trods af forkølelse ;)

    SvarSlet
  3. Igen et smukt og romantisk kort med alle dine fine finesser.... lækker farve

    God eftermiddag, knus

    SvarSlet
  4. Nydelig kort du har laget! Lekkert pyntet :-) Tusen takk for at du deltar hos Vintageutfordringen denne gangen. Ha en fin dag! DT Heidi

    SvarSlet
  5. Supper skøn romantisk kort, med mange søde detaljer😏

    SvarSlet
  6. Ih, et romantisk og lækkert kort med masser af skønne detaljer.

    1000 tak for at du deltager i Vintageudfordringen med dette smukke kort.

    Knus Jytte, DT :)

    SvarSlet