mandag den 2. februar 2015

Kort til en pige.


I klubben forrige torsdag sad jeg igen bare og lavede baser til kort af diverse papirsrester. Denne gang var det Pion papir jeg hyggede med.
I dag har jeg pyntet det første af kortene færdigt - og det blev sådan her:


Motivet med dukken må da passe til en pigefødselsdag :)


De store af blomsterne er nogle jeg har haft til salg gennem lang tid - de blev bare ikke solgt - og nu er de kommet tilbage i mine krukker. Og så passede de lige hertil i farven. De andre er blomster fra WO. Alle blomster har fået en smule stickles.



Det plettede organzabånd er jeg ret vild med - og så har jeg lige lært at binde dobbeltsløjfer på en ny måde, jeg fandt en tut via google.


Teksten er en af de nye tekststempler fra Stampendous - de er super flotte synes jeg.


Jeg havde en chipboardramme liggende der var knækket - den klippede jeg i flere dele og kanten her er det øverste af rammen. Jeg farvede den med memento og satte små rhinsten på.


De forskellige tags er fra et motivark fra Pion. Sommerfugle badget er fra Polen.


God ny uge.
Knus.

7 kommentarer:

  1. Super flot. Vil du dele tutten på sløjebinderiet?

    SvarSlet
  2. Rigtig sødt pigekort og fin sløjfe :)

    SvarSlet
  3. Så smukt et pigekort!
    Jeg ville osse rigtig gerne have et link til den sløjfetut...hvis du vil dele ;)
    Ha' en god uge :)

    SvarSlet
  4. Fantastisk flot kort som altid Pips, og rigtig lækre farver du har brugt, selv om det nok ikke lige er dem jeg først har brugt førhen, men det ser jo smaddergodt ud, så hvem ved, hvad man nu finder på.
    Tak for altid herlige input herinde.

    SvarSlet
  5. Ja, jeg elsker gamle dukker, så jeg syntes dit kort er skønt. knus morkaren.

    SvarSlet