søndag den 15. februar 2015

Hestekort...

Jeg snupper lige endnu en dag med snot og feber - hold kæft hvor er jeg træt af det!! Så i morgen får lægen besøg, jeg må hellere få tjekket om det er noget der skal penicillin til.

I går fik jeg godtnok ikke lavet meget i Nr. Snede - men det blev da til dette kort.


Papiret er fra Websters pages.


Bannere skåret med Cheery Lynn dies og stempel fra stampendous.


Hesten er skåret på silhouetten.


Blomster fra Marianne design og WO.


Og sommerfuglen er fra Hobbygaardens charmskurve.


God søndag derude og tak for besøg og kommentarer!
Knus.

12 kommentarer:

  1. Hvor er det flot! Skønne farver!

    SvarSlet
  2. Flot konfirmationskort til en hestepige. Som altid mange skønne detaljer. God søndag

    SvarSlet
  3. Så er der dømt forår, super skønne farver og et meget smukt kort. Rigtig god bedring Dorthe ;O))

    SvarSlet
  4. Fantastisk flot farvevalg! Hvis jeg havde fået sådan et kort dengang jeg var hestetøs, så var jeg blevet umådeligt glad :o)

    SvarSlet
  5. Kjempestilig konfirmantkort! Så flotte farger!
    God bedring!
    klem Unni

    SvarSlet
  6. Rigtig smukt kort.
    God bedring.

    SvarSlet
  7. Stakkels dig - håber du snart er frisk igen :)
    Super fint hestekort - smukke farver på baggrunden som passer super flot til den sorte hest.
    Go' søndag aften til dig :)

    SvarSlet
  8. dette kortet er så VAKKERT, alt er satt sammen så vakkert. Fargene og dies og blomstene, likte det kjempe god jeg. Håper du snart blir frisk igjen , klem Synnøve

    SvarSlet
  9. Super lækkert og smukt kort...

    SvarSlet