torsdag den 5. februar 2015

Gamle finér figurer


også kaldet "Funny minis" har jeg brugt på disse 2 kort som jeg fik lavet til korthygge i Hobbygaarden i aftes.
De bliver også mit bidrag til udfordringen hos StampARTic "Brug blomster"


Tænkte at de faktisk godt kan bruges til Konfirmander ;) 

Den lille salmebog kan åbnes :)


Båndet til sløjfen er købt i udlandet og jeg kan simpelhen ikke huske hvor, den fine metaldims i midten fik jeg af Tina! TAK!!


Lidt blomster skal der bare være med på mine kort. Faktisk gerne mange :)


Jeg har fundet min stjernedies frem igen - den bruger jeg nok allermest her til Konfirmations sæsonen.


De søde (det er der delte meninger om, men jeg synes de er det!) finér figurer er købt for ret længe siden i Panduro, jeg har haft dem til salg et par år uden at sælge dem (heldigvis) og nu bruger jeg dem selv :).


Og en drenge udgave.... 






Jeg er igen igen ved at rydde lidt op og sortere - så inden længe skulle der gerne ske lidt igen på min "salgsside" 

God torsdag.
Knus.

8 kommentarer:

  1. Rigtig "Fede" Kort, og passer perfekt til Konfirmations Kort Rigtig Gode og Flotte

    SvarSlet
  2. De er da rigtig søde. Jeg har selv nogle af disse figurer i gemmerne, som blev meget brugt for få år siden, men måske de sidste skulle graves frem igen her også? ha ha. Super søde kort som altid fra dig Pips.

    SvarSlet
  3. Jeg synes altså også de figurer er super til konfikort - og ja selvfølgelig skal der være blomster, ellers går det jo slet slet ikke....så ville det i hvert fald ikke være et "rigtigt" Dorthe-kort *G*

    SvarSlet
  4. wawww så super flot ♥

    10000 tak for at du deltager på udfordringen på StampARTic -

    knuzzz ♥

    SvarSlet
  5. to vakre konfirmasjonskort , flotte figurer og herlige dies , klem Synnøve

    SvarSlet
  6. Hvor er det bare nogle super søde konfirmations kort, med mange flotte detaljer

    SvarSlet
  7. Wowww hvor er de søde... så flot pyntet begge to

    God weekend, knuss

    SvarSlet