mandag den 16. februar 2015

Flere Konfirmationskort..

Efter jeg rundede lægen i dag er jeg nu udstyret med Luftvejsinfektion og penicillin - det er faktisk 2 ting jeg godt kunne have undværet!!
Men mon ikke penicillinen snart får bugt med de baktusser.
Her er lige endnu et par af de kort jeg lavede torsdag aften i klubben.


Papiret her har jeg fået af Bente.


Motivet er igen igen fundet på Pinterest. Den sorte bort er en Nellie Snellen dies.


Stjernerne er skåret med Nellie Snellen dies.


Bladene er er Joy dies, de små colaer købte jeg sidste år :)


Og endnu et hestekort, denne gang fik jeg afprøvet min Hestesko dies fra Joanna Sheen... den har jeg da også kun haft ½ års tid (hehe)


Papiret er fra en Wild Rose paperpad.


Igen er det hesten fra Silhouetten


og lidt blandede blomster.


God ny uge til jer allesammen.
Knus.

5 kommentarer:

  1. Hvor flotte kort, godt du gik til lægen, (jeg skal til ørelæge i morgen) men man bliver så usigelig træt af pensellin, så tag den med ro, og husk at hvile dig, god bedring knus morkaren.

    SvarSlet
  2. P.S. jeg hækler halstørklæder først til sviger datteren og nu vil jeg også have et. knus

    SvarSlet
  3. Det øverste motiv (og kort) er super fedt :)
    Kan du nu passe på dig selv så du hurtigt kan slippe af med dine nye bekendtskaber ;)

    SvarSlet
  4. så flotte konfirmasjonskort! Hesteskoen er jo perfekt på et hestekort, en lykkelig hesteglad jente vil nok elske det kortet :)
    Håper du er frisk og rask igjen!
    God helg!
    klem Unni

    SvarSlet