fredag den 13. februar 2015

Et konfirmationskort.


I aftes i klubben fik jeg lavet 4 kort - dette er et af dem.


Papiret er vist fra Magnolia.

Rammen har jeg lavet i stengips og sommerfuglen er fra nettet.


Bannerne er skåret med Cheery Lynn dies - stemplet er fra Stampendous.


Lidt blomster og en fodbold fik jeg også med.


Jeg er simpelthen snotforkølet og har været i snart 14 dage. Og træt som et alderdomshjem - hihi. 
Men i morgen skulle jeg gerne være klar til en gang scrap i Nr. Snede.
God weekend.
Knus.

12 kommentarer:

  1. Endnu et super flot drengekort Pips, super flot og rigtig godt lavet.

    SvarSlet
  2. Super flot. Er de små fodbolde nogen man kan købe i jeres webshoppen?

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er det ikke nej - dem har jeg købt for flere år siden :)

      Slet
  3. Lækkert kort. Jeg elsker den ramme!
    God bedring! Vi ses i morgen :)

    SvarSlet
  4. Det er et flot kort i dejlige farver.

    SvarSlet
  5. Skønne forårsfarver - superflot pynt!

    SvarSlet
  6. Super flot.... ser godt ud med fodbold papiret bag

    God bedring og god weekend , knus

    SvarSlet
  7. Hey, det ser da bare supergodt ud :-)

    SvarSlet
  8. Så flot, til en fodboldforstyret knægt. Dorte, jeg lovede dig et praj når jeg faldt over den dies jeg laver mine kort baser med, jeg prøvede at "linke" men det er jeg ski ikke god til, men de har fået den hjem i "Leg og Hobby" knus morkaren.

    SvarSlet
  9. Super flot kort - og det ku' vel osse bruges til en fodbold tosset pige ;)
    Rigtig god bedring med snotnæsen og go' weekend :)

    SvarSlet