onsdag den 25. februar 2015

Et Herrekort.


Mellem vasketøj og pakning af kits til Scrap i Ejsing kan jeg da også lige lave et blogindlæg - hehe.
Her er et herrekort jeg fik lavet da jeg var til Scrap i Nr. Snede forrige lørdag.


Papiret er fra Studio light.


Folkevognen er lavet med dies fra Marianne design - og murstenene er en Tim Holtz dies (som jeg har haft liggende i et par år - men aldrig brugt...  ups.)
Tillykke skiltet er en af Vivis printables.


Globussen er en Amy design dies, og uret er fra Hobbygaardens charmskurve.


Blade er skåret med en Cheery Lynn dies og det samme er pigtråden.
Jeg har (vist for første gang ever) brugt lidt Tim Holtz washi tape.


God onsdag videre.
Knus.

3 kommentarer:

  1. Kanon flot kort som sædvanligt Pips. Smukt arbejde.

    SvarSlet
  2. Så stilig! God helg :)
    klem Unni

    SvarSlet
  3. Det er et super flot kort! - håber I har en rigtig skøn dag i Ejsing :)

    SvarSlet