fredag den 6. februar 2015

Et Guldbryllups rammekort

Da jeg for en uge siden viste et rammekort til Bryllup blev jeg spurgt om jeg kunne lave et kort næsten magen til bare til Guldbryllup og det kunne jeg da.
Kortet kom til at se sådan her ud, og det bliver mit bidrag til udfordringen hos Live & Love Crafts Inspirations and Challenge blog hvor udfordringen er Hjerter.


Basen til rammekortet har jeg lavet en Silhouette fil til - så den er nem at lave nu (jaah)


Hjertet er lavet med Memorybox dies, bannerne er skåret med Cheery Lynn dies.


Blomsterne har jeg fået af Dorthe og Asta (Tak de damer :) )


Brudeparret er en dies fra Joanna Sheen - bag dem er en hjerteformet doily der har fået lidt guldfarvet rub-ons metallicfarve.


Borten er lavet med Cheery Lynn dies.


Rigtig god weekend.
Knus

5 kommentarer:

  1. Kanon flot guldbryllupskort her Pips, og sååå fuldt af super lækre detaljer overalt, så man kan bare blive ved med at kikke her. Godt gået igen igen. Hav en rigtig god week-end.

    SvarSlet
  2. Another of your so beautiful cards Dorthe!! I have my couple die now from Joanna Sheen!!!

    SvarSlet
  3. Very elegant and stylish card. Beautifully composed. Thanks for joining LLC for our hearts challenge.

    Hugz, Sandy
    Owner & Operator @Live & Love Crafts

    SvarSlet
  4. What an elegant card and inspiring. I need to make a wedding card myself. Thanks for joining us at LLC.
    Hugs Tracy x

    SvarSlet