mandag den 23. februar 2015

Et drengekort...

Jeg har absolut intet kreativt lavet i over en uge, men jeg har da endnu et par kort i gemmerne i ikke har set.
Drengekortet her er et af dem.


Papiret er fra restekassen.


Drengen har jeg fået af Bodil, han er skåret ud med dies fra Joy. Rammen/doilyen bagved er også en Joy dies, og banneret bag drengen er også en dies fra Joy


Blomsterne er fra WO og Scrapberrys, bladene er skåret med dies fra Tattered Lace.


Borten øverst er en Joy dies og ringene er lavet med Memory Box dies.


Nu vil jeg lige være lidt huslig - og så tror jeg ellers dagen skal bruges i scraphjørnet. Jeg er godtnok i gang med en større sortering af charms og blomster - og det skal jo også gøres færdigt, og så kommer der jo nok en stak til salg på min FB salgsside. - hihi.
God ny uge til jer.
Knus.

10 kommentarer:

  1. Det er bare så sødt og så smukt

    God arbejdslyst til dig, knus

    SvarSlet
  2. Dejligt kort... er vild med drengen....

    SvarSlet
  3. Skønt kort. Lækre detaljer.

    SvarSlet
  4. som altid gennemført - og cute med det motiv

    SvarSlet
  5. Hvor er det fint Dorthe!!
    Lækker die med cirklerne.

    SvarSlet
  6. Hvor er det bare super fint - skønt billede du har brugt :)
    Kommer dine ting kun til salg på facebook ? :(

    SvarSlet
    Svar
    1. Jaah - desværre! Men det er nemmest og hurtigst at sælge derinde. Du må have en FB profil ;) - thihi.

      Slet
    2. Øv altså - og nix sårn en får jeg aldrig *G*

      Slet
  7. Superherlig guttekort! Flotte dies og et morsomt motiv :)
    klem Unni

    SvarSlet