lørdag den 7. februar 2015

Et års Fødselsdag...


Og det skal da fejres!!

I dag er det 1 år siden The Paper Crafting startede og i den anledning har jeg lavet et Fødselsdagskort.
Kortet blev i A5 størrelse og det bliver mit bidrag til udfordringen hos We Love Vintage challengeblog : "flowers"


Jeg har brugt papir fra 3 forskellige serier fra Maja Design og et motiv jeg har fundet på nettet. 
Teksten er et nyt dansk tekststempel - det er vist allerede min nye favorit, jeg har stanset den ud med Joy dies. Den søde fugl er fra Prima og blomsterne er fra WildOrchid. 


Sløjfen er lavet i organza, den lille glasflaske blev fyldt med løst glimmer i mange farver.


Under blomsterne lagde jeg lidt osteklud, de små kviste er fra min tid som Inkido designer, roserne fik en lille smule gesso.


Mellem lagene af papir lavede jeg også et lag med osteklud, og alle kanter fik en tur med mit Distressing Tool.


Og det blev så kortet fra mig til The Paper Crafting
STORT Tillykke med det første år - jeg glæder mig til mange flere! 


10 kommentarer:

  1. Super lækkert kort her igen Dorthe, rigtig smukt lavet og med en masse flotte detaljer overalt som altid.

    SvarSlet
  2. endnu et flot kort med mange fine detaljer, jeg kan rigtig godt lide tekststemplet, hvor kan evt. få fat i det.

    SvarSlet
  3. Meget smukt kort, kan gode dine lag og dit nodeark bag :-)
    Smuk gammel vintage stil.
    Og et stort tillykke med 1 års fødselsdagen :-)
    Hilsner fra "En verden af kunst"
    www.mariahoffbeck.blogspot.com

    SvarSlet
  4. Lækkert-lækkert kort Dorthe med smukke detaljer ;O))))

    SvarSlet
  5. Super flot kort - lag på lag giver altid et fin effekt.....og detaljerne ikke at forglemme :)

    SvarSlet
  6. Virkelig lekkert!!
    klem Unni

    SvarSlet
  7. This is so very very pretty.....I love your card! So many lovely details......beautifull!
    Thanx for joining us at WLVC.
    xxx Plony

    SvarSlet
  8. What a lovely card. Beautiful picture of the flowers en beautiful details.
    Thanks for joining us at WLVC

    Regards Henriëtte

    SvarSlet
  9. 1000 tak for dit flotte, flotte kort Dorthe!
    Dejligt at du ville være med til at fejre The Paper Crafting :-)

    SvarSlet