onsdag den 4. februar 2015

Brug blomster...


sådan lyder den udfordring der kører på Card and Scrap udfordring - og dette kort bliver mit bidrag til den udfordring.


Papiret er rester af Pion papir.


Den lille fuglerede er en charms fra Hobbygaardens kurve, men jeg tror de er udsolgt pt.


Blomster er jo noget af det jeg næsten altid bruger - så det er lige en udfordring for mig :) - Blomsterne jeg har brugt er alle fra WO.
Udstansningerne under blomsterne er lavet med Spellbinders og Joanna Sheen dies.


Tillykke med dagen er et af de nye chipboards - jeg har farvet med Memento.


Motiverne er også fra et ark Pion papir.


God onsdag derude - og tak for besøg og herlige kommentarer!
Knus.

6 kommentarer:

  1. Og som altid et kanon flot og super lækkert kort Dorthe, og man ser straks at du er helt på hjemmebane her med dine smukke dekorationer af blomsterne.
    Tak fordi du deltager i udfordringen hos Card and Scrap.

    SvarSlet
  2. Hvor er det et smukt kort - sikke en fin buket, du har lavet :-)

    SvarSlet
  3. Det er et rigtig fint for, i dejlige forårsfarver og med en skøn kombination af blomster og andre materialer. Held og lykke med udfordringen :)

    SvarSlet
  4. Dobbelt fuglereder det er så smukt, jeg er da vild med den lille med perler i. knus morkaren.

    SvarSlet
  5. Flott og elegant som alltid! Masse flotte detaljer og inspirasjon, Dorthe. Takk for at deltar i vår utfordring på Card and Scrap. Lykke til. Maria

    SvarSlet