søndag den 11. januar 2015

Søndagshygge...


I dag har jeg brugt nogle timer i scraphjørnet, det kom der bl.a. dette kort ud af.


Og igen er det papir fra Maja resterne, og der er stadig alt for meget *suk* *GG*


Motivet er fundet på nettet et sted - sikkert på Pinterest. Det er da en kær unge - ikke?
Rammen omkring motivet er skåret med Memory Box dies, og bag den er der en lille kageserviet.


Jeg har fundet en gammel "rusten" stjerne i gemmerne, derpå satte jeg en fin resin kaméblomst.
Perler og rhinsten på rammen er fra Dixi Craft.


"most precious" er et chipboard fra Polen, jeg har sværtet det lyserød med Memento "angel pink"


Roserne er fra WO, de lyserøde resin roser er fra gemmerne. Jeg har skåret blade med 2 forskellige Marianne design dies LR0226 og LR0227.
Blomsterne har fået en smule Stickles "Diamond"


Den lille filtbamse har jeg købt for flere år siden - og dette er vist den første jeg har nænnet at bruge *G*


Metalhjørnerne er også købt for længe siden.


Tak for besøg - og god søndag aften.
Knus.

12 kommentarer:

  1. Sødt babykort til en lille pige!
    Lækkert blomstercluster!

    SvarSlet
  2. Der er jo ingen tvivl om at det er et rigtig sødt baby kort til en lille pige, er vild med motivet:-)
    Smukt.

    SvarSlet
  3. Åee det billede tigger om at komme på et kort, ikke. knus morkaren.

    SvarSlet
  4. Hvor er det sødt.... lækre dies og så flot et billede

    God aften, knus

    SvarSlet
  5. Sødt :-). LOL. Skønt motiv. Og som altid mange skønne detaljer.

    SvarSlet
  6. Hvor er det bare sødt Dorthe og som altid kanon flot lavet i hver enkelt lille detalje, der bare passer perfekt ind.

    SvarSlet
  7. Nårhj, hvor er det fint. Og nuttet.

    SvarSlet
  8. så nuttet kort med mange flotte detaljer

    SvarSlet
  9. Hvor er det et smukt babykort - og som altid er jeg vild med alle de detaljer du får med :)
    ....og så griner jeg lidt hver gang du skriver "....det fandt jeg lige i gemmerne".....det har du dæleme skrevet MANGE gange i tidens løb, så tænker jo hvor meget der kan være tilbage i de gemmer *GG*

    SvarSlet
    Svar
    1. ALT for meget !!! - hihi... Og det er jo mærkeligt - for jeg synes jo egentlig ikke jeg har ret meget *GG*

      Slet