fredag den 9. januar 2015

Og flere rester...


I aftes i klubben havde jeg bare taget mine Maja design rester med, og jeg sad og lavede nogle kort baser, (5 stk blev det til) - der så kun mangler at blive pyntet nu.
Jeg har lige siddet og lavet dette kort færdigt.


Det blev til et Herrekort med "Walking in the Forrest" rester. 
Det der ligner hønsetråd fik jeg af Bodil i aftes. Det blå gitter er lavet med denne Poppystamp dies.
Kageservietten er fra en mixet pakke, jeg har malet lidt med min hvide "Wink of Stella" bag fisken på servietten. Sommerfuglen er en knap. 

Blomsterborten er skåret med Joy dies og jeg har sat en halvperle midt i hver blomst


Fisken er fra et udstanset 3D ark fra Studio Light

Blomsterne er fra WO, grenen er skåret med Tim Holtz dies


Nu er I jo så forberedt på at her nok kommer endnu en stak kort lavet med Maja rester - hehe.
Tak for besøg og dejlige kommentarer.
Knus.

5 kommentarer:

  1. Det er da noget af et "mandekort" til en lystfisker, og som altid hos dig, så meget pynt på at man bliver stakåndet af at få det hele med. knus morkaren.

    SvarSlet